Rankingi te zostały stworzone w oparciu o narzędzia takie jak :
Statystyki wyszukiwania Google – statystyki dostępne w języku polskim oraz 38 innych językach. Narzędzie to pozwala na bardziej dokładne spojrzenie na wyszukiwane frazy, uwzględniając regiony geograficzne, przestrzeń czasu, jak i tematykę fraz.
Google Trends – narzędzie to pozwala na porównanie wyszukiwanych haseł wpisywanych w dowolnym języku i kraju, jego interfejs dostępny jest w języku angielskim, chińskim i japońskim. Przy jego użyciu można porównać względną popularność wyszukiwanych fraz na przestrzeni czasu.
Trends for Websites – narzędzie dostępne tylko dla amerykańskiej wersji Google. Zawiera dane dotyczące ruchu na wpisanej witrynie, wyświetla statystyki jej odwiedzin, pogrupowane według regionów geograficznych. Pokazuje również inne witryny odwiedzane przez tych samych użytkowników oraz wpisywane przez nich frazy wyszukiwania.
Hot Trends – narzędzie wyświetlające 40 wyszukiwanych fraz, które najszybciej zyskują na popularności, lista jest aktualizowana w “sposób ciągły”. Narzędzie dostępne tylko dla wyszukiwarki Google w krajach takich jak: USA, Indie, Singapur i Japonia.
Najbardziej popularne frazy 2009 roku:
- nasza klasa
- gry
- allegro
- youtube
- onet
- program tv
- wp
- mapa
- praca
- poczta
Ciekawie prezentują się frazy, które najszybciej zyskiwały na popularności w roku 2009:
- chomikuj
- nasza klasa
- wyspa gier
- peb
- poczta
- allegro
- otomoto
- filmweb
- youtube
- pkp rozkład jazdy
- jak poderwać dziewczynę
- jak schudnąć
- jak napisać cv
- jak dojechać…
- jak wiązać krawat
- jak poderwać chłopaka
- jak przytyć
- jak założyć firmę
- jak zarobić pieniądze
- jak rzucić palenie
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz